beybikos AydanSahinSaban yok olmadı. Benim ilk gebelik 15.haftada doktor şüphelenip genetik testine gönderdi. O ay aspirin yuttum. 16 da da hem iğne hem hap gidiyoruz. 17deyiz şuanda. Siz kaçıncı haftadasiniz?
AydanSahinSaban beybikos benim 13+5 dogumankdar igne hap devam.ilk gebeligim dusukle sonuclandi. O yuzden bunda ignelere basladk
Aszey2012 serenty_123 benim gittiğim doktor da riskli gebelik olduğu için hem Prof hem perinatolog dediğiniz gibi
beybikos AydanSahinSaban Allah hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin. Tek vurunuruz sağ salim doğsunlarda
Bus46 Aszey2012 göbekten daha iyi oluyo kolda biraz daha ağrılı oluyormuş morarmada oluyo gobektede oluyo ama iğneyi vurduktan sonra pamukla bastiriyorum morarmiyo
Minenurcan99 Aszey2012 ilk sıralar fazla olmadı ama artık sona yaklaştıkça ister istemez üst üste gelmeye başladı ve morluklar var.