Aszey2012 doğuma 20 gün civarı var, 2li taramadan beri her gün vuruyorum (hatta doğum sonrası bi süre daha vurmam gerekicekmiş). Başlarda göbekten vuruyordum, çok morarıyordu bi kaç kez bacak denedim, bacağım uyuştu morardı da tabi. Sonra el alışkanlığı haline geldi, ben mesela göbek ortasından değil de daha yanlara doğru hedef almaya başladım, bide havasını aldırıp, iğneyi dik tutup tamamen deriye sokup, ilacı yavaşça enjekte edince de morarma pek olmuyor. (Kolonyalı pamuk da koyabilirsiniz vurduktan sonra). Karnım büyüyüp gerildikten sonra yapamadım göbekten, çok acıyordu, eşim kolumdan vuruyo artık. Onda da şöyle bi çözüm bulduk, kolun arka kısmı sırta doğru yumuşak olan tarafına yapıyor, bir de bi gün sağ bi gün sol kol dinlendirerek yapıyor. Acı bazen oluyor, bazen acı bile olmuyor. O yumuşak bölgede, ama kolum artık hiç morarmıyor 🙏🏻 Aylardır deneme yanılmalar sonucu bulduğumuz nacizhane çözümler 😅