balpetegim_35 Yarın doktora gideceğim heyecandan uyuyamadım. 6+5 oldum kalp atışını duyabilir miyim sizce çok heyecanlıyım 😥
Liyasare balpetegim_35 belli olmuyor canım kişiden kişiye değişiyor 7 8 9 da duyanlar var canım kendini rahat bırak bence uyu canım 😊
Dmndmn balpetegim_35 ben tam 6+5te muayene olmuştum kalp atışı var dedi ama sanırım çok küçük oldugu için kalp atışı dinlemek pek sağlıklı değilmiş onun için bana dinletmedi doktor canım 🤗🤗
balpetegim_35 Liyasare valla çok takoyırum kafama eşimde görevde şu anda oda uyuyamamış heyecandan . Bi an önce sabah olsun ve duyayım inşallah ya
balpetegim_35 Dmndmn doktor beni özellikle yarın çağırdı kalp atışını duyalım diye inşallah duyarım ya
Smyye93 balpetegim_35 Benim bugün kese göründü vajinal.muayene yaptı doktora sorduğum da belirli bir haftaya kadar vajinal yapılabildiğinj söyledi
Kbryagci38 balpetegim_35 karından en az 8 9 hafta olması lazım benimde vajinal duymuştum ama bi sakıncası yok yapabilirsin çok İstiyorsan
balpetegim_35 Kbryagci38 ilk keseyi görmek için de zaten vajinal muayene yapmıştı doktor bi daha yaptırırım gerekirse napayım
Gulyuksel55 balpetegim_35 Ben 8+1 de duydum kalp atışlarını öncesinde gittiğimde kese bebek görünmemişti çok aşırı küçük diye hamileliğim pozitif çıktığı halde
Gulyuksel55 balpetegim_35 Doktor bana da dedi vajinal muayeneyi ama ilk haftalarda kanama ve düşük riskine neden olabileceği için tavsiye etmiyoruz yoksa görürüz keseyi dedi Bi kaç hafta sonra çağırdı gittim görüldü