bademsekeri42 Eryener93 Şimdi buldum FL yazan yerdeki rakamı 7 ile çarpıyosun kilosunu veriyo sana ultrason kağıdında yazıyo mu bilmiyorum ama ayrıntılı ultrasonda yazıyo benim
cemre- pink_dream25 benim de söylemedi 17. Haftadayım bu haftalarda kilo oranı çok önemli değil sanırım ilerleyen zamanlarda düzenli söylerler .ilk haftalarda gereksiz buluyorlar .bizim sormamızla ancak bilgi verirler
cemre- Eryener93 bu başka birinin ultrason görüntüsü olmasın size verilen ? Çok fazla böyle olursa anormallik olur
Sltann pink_dream25 canım hiç bilmiyorum ben özel polikliniğe gidiyorum bugün ilk kez doktor söyledi banada
bademsekeri42 Eryener93 canım çok pardon o boyu içinmiş ben karıştırdım kilosu direk yazıyo ben detaylı ultrasona girdiğim için a4 boyutu kağıt verdiler bana
cemre- bademsekeri42 evet canım gerçekten emin değilsek yanlış bilgi vermemeliyiz internette bile kolayca bulabilirdin çünkü kg için bebeğin karın çevresi ve iki şakak arası ölçümü artı Fl uzunluğu ile bulunuyor .
Eryener93 bademsekeri42 benim 2li testte yazmıyor zaten, bu gittiğim doktorun verdiğinde yazınca internetten araştırıp açılımına baktım sadece
icedearth Eryener93 14. Haftanın sonunda 114 gramdı orada belki suyu plasentası dahil vs gibi bir şeyler olabilir mi acaba
Eryener93 icedearth olabilir bencede, bizede çok geldi, 2 hafta sonra kendi doktorumdan öğrenicem artık 🙈
bademsekeri42 Eryener93 normal kilosu bu haftalarda 45-50 gram civarymş bana doktprum hiç söylemedi 19. Haftamda söylemişti
pamuk_anne pamuk_anne daha net söylemek gerekirse boyu 1.12×7=7.84 cm kilosunun da orada virgüllü yazması gerektiğini düşünüyorum yani 48.4 gram
merveklyc Eryener93 Altında 22 hafta yazıyo muhtemelen o haftadaki olabilecek kilosudur.14 haftada o kadar olması imkansız benim bebeğim 21 haftadayken 400 gramdı☺️