Eryener93 14+4üm bugun hafif bi kan lekesi ile gittim ve herşey Yolunda dedi hareketli oldukça ve kalp atışlarınıda duyduk, Ultrasyon filminde yazana göre 484gr şuan da sizlerin nexir🙏🏻
Gamzissss Eryener93 O kadar olmaz yaaa yanlışın var senin sanırım 21.haftanın sonlarında falan o ağırlığa geliyorrr
nurdane3504 Eryener93 canım bı yanlışın olmalı doktor mu o kadar olduğunu söyledi ben 20. haftada detayliya girdim 333 gramdi 14 haftada daha ağır olması imkansız gibi bişey anca 22 haftada falan o gramda olur
Krtalzyn Eryener93 14 haftalrda max 100 gr falandır 490 ben 21 haftamda görmüştüm bi yanlışlık olmuş olablir imkansız gibi bişey yani
Eryener93 Gamzissss ultrasyonda ki terimlerde efw 484gr yazıyor Efw açılımına baktığımda tahmini bebek kilosu diyorlar İnternet sayfalarında, açıkçası bende şaşırmadım değil
iclally0708 Yanlış görmüş olabilir misin ? 21 haftalıkken 490 gr di benimki çünkü yanlış hatırlamıyorsam.
Rabis01 Eryener93 19 haftaliktim galiba 420 gr di ve doktorum onde kilosu demisti yani sizin 14 haftada o kiloda olmasi bebeginizin mumkun olamicak birsey doktorunuz size bunu soyler ve yakindan ilgilenirdi kilo ilerde yada geride gittimi bebek icin sorun cunku
Eryener93 https://imgyukle.com/i/OnXEGQ Görsele bi sizlerde baka bilir misiniz belki açılımlar mı farklıdır
Krtalzyn Eryener93 ga 22week yazıyo altında tahminimce 22. Haftadaki olablicek ortalama kilosunu hesapladı makine
Eryener93 Krtalzyn yaa olabilir bu benim kendi doktorum değildi korkunca acil medilife gittik oranın şonuçları bu
Selviinurr Eryener93 daha cumartesi günü gittim 14+6 idim 97 gram hatta az mı çok mu diye sordum gayet iyi dedi doktorum.Sizinkisinde Bi yanlışlık olmalı bence
ftmlgz Eryener93 canım bilemedim benim 16. Haftamda 198 gr 20+2 de ise393 grdi . Biraz yüksek hesaplamış sanki
bademsekeri42 Eryener93 yanlış yere bakmışsın canım tam hatırlamıyorum ama bi sonucu 7 yle çarpınca çıkıyodu kilosu bebeğin ben 19 haftalığım 289 gram dedi doktorum hatta baya iyi kilosu demişti
cemre- Eryener93 bu başka birinin ultrason görüntüsü olmasın size verilen ? Çok fazla böyle olursa anormallik olur
cemre- pink_dream25 benim de söylemedi 17. Haftadayım bu haftalarda kilo oranı çok önemli değil sanırım ilerleyen zamanlarda düzenli söylerler .ilk haftalarda gereksiz buluyorlar .bizim sormamızla ancak bilgi verirler
Sltann pink_dream25 canım hiç bilmiyorum ben özel polikliniğe gidiyorum bugün ilk kez doktor söyledi banada