yagizhaninannesi_1 Ecmelbeyza Ecmelbeyza evet çok fazla agrı yapıyor bıde ben 15+3 deyım ve 4.haftadan berı bu agrıyla uğraşıyorum doktorum normal dedı bunun ıcın tedavı yöntemleri önerdi
Ecmelbeyza yagizhaninannesi_1 sizdekini magnezyum çözer belki . Bana o da yaramıyor içmiyorum ben de bu sinirlere baskı tarzı bir şey inanılmaz . Son haftalara gelince anlarsın ağırlaşma zaten var bide bacak sıkıntısı hayat felç oluyo 😔
Semra-39 yagizhaninannesi_1 doktorunuz ne önerdi bende de var ağrı 16. Haftamdayım. Sadece ağrı kesici önerdi benim doktor
yagizhaninannesi_1 Ecmelbeyza ay ınsallah bır an önce kurtulursun bu agrılardan 🙏 rabbım yavrunu bır an önce kucağına almayı nasip etsin 🤰🏻😊