tazeanne123_ yani bunuda içeceksin ama önce folik asit içmen gerekiyordu gidip eczaneden alabilirsin millet hamile kalmadan içmeye başlıyormuş biz geç bile kaldık 12ye kadar bari düzenli iç diofol ismi bütün hamileler içiyor korkma bişey olmaz bu dursun 12 haftadan sonra iç ya da doktoruna söyle ben folik asit içiyorum sağlık ocagından söylediler fln de bişey demez onu bitir regenesis e geç der en fazla