Kızlar merhaba. 22 yaşındayım. İngilizce öğretmenliği 3. Sınıfta okuyorum yani okurken evlendik 😄Bugün 3+6 hamile olduğumu öğrendim.🥰Acaba benim gibi bu durumu yaşayan var mı yani öğrenciyken evli ve hamile 😅 Varsa bana tecrübelerinizi yazarmısınız. 2 ay önce kpss çalışmaya da başlamıştım sizce nasıl yol izlemeliyim. 😄