BrcHmt canım normal doğum yaptım tabi son dakika bir serüven ile onu hikayemde detaylı yazarım bebeği biliyorsun son gittiğimde salı günü 2560 dedi 2 kilo bekler iken kızım 2700 doğdu çok şükür kiloya takılma yani usg yanılabiliyor çok şükür ikimiz de iyiyiz