BrcHmt ben pazartesi günü poliklinikte muayene olmuştum 2500 e yakın demişti inan dün hiç sormadım sancı çıkınca o kadar tedirgin oldum ki doğum sancıları dedi inan nutkum tutuldu hiç birşey sormadım zaten kaç gündür akıntım oluyordu nst de sancı çıktı işte yatış verdi ama ben imza atıp eve geldim çünkü hiç açıklık yok evde bekliyorum işte suyumun gelmesini falan dua et bana canım sağlıkla alalım kucağımıza inşallah