Omerrrkubrra Uykusuzluktan mahfoldum Bi an önce kavuşmak istiyorum sizin nasıl geçiyor 37+5 haftalık hamileyim
Buketkucuk Omerrrkubrra 34 haftalığım bende uykusuzlukla baş ediyorum daha dün gece hiçbir ağrım sızım nedenim olmadan gece 5 te anca uyuyabildim şaka gibi
Bilgenurrr Omerrrkubrra bende öyleyim uykusuzluktan başım ağrıyor halsizlik var uyuyamıyorum sebepsiz
3441K Omerrrkubrra bende 37+3 haftalık hamileyim canım bende hemen uyuyamıyorum cok gec saatte o da uyuyakaliyorum artık yoksa sabah etcem😊 ağırlaşma var bende bebiş aşağı dönmüş ondanmış sağa sola zor dönüyorum bakalım heyecanda var her şey karmakarışık kafamda😀🙈
Ftmasanli Omerrrkubrra 38+1 huzursuzluk ne zamana gelcek oğluşum korkuyorum eşim yokken suyum gelse sancılarım gelse bi tedirginlik hali var
Bugcuu @Omerrrkubrra 33 haftalık olduk çok şükür 🙏🏻 Darısı 37 ye bi 37 olsam doğuracağım (planlı sezaryen) 😄 mide yanmaları zorluyor, sağa sola dönmek zorluyor, 4 yaşında oğlum ilgi istiyor… yıkılmadım ama ayakta da değilim 😂😂
Omerrrkubrra Bugcuu 37 yi gördük 40 görüp doğurmak istiyorum gecem gündüzüm karıştı şimdiden doğursam nasıl olurum bilmiyorum 😃
Sevgi19 Bizde 36 haftaya bugün girdik karnım o kadar gergin ki bazen nefes alamıyorum Allahım artık doğurmak istiyorum zorlanmaya başladım 🤪
Aslekejrnn Sevgi19 aynıyız bizde 36 haftalığız 12 nisanda son doktor kontrolüm var ikinci dogumum sezeryan için gün verecek
Isilhanim87 Sevgi19 Aynen hem karnim gergin hem göğüs kafesim ağrıyor gibi sizinde göğüs kemiklerinde ağrı yada batma oldu mu
Ftmasanli Omerrrkubrra çalışıyor oluyor o evde yokken tedirgin oluyorum geceleri sabaha karşı sancılarım oluyor 35.ci haftadan beri ☹️
Sevgi19 Omerrrkubrra demi zaman su gibi akıp gidiyor ama şuan tek hayalimiz bebişlerimizi kucağımıza almak 🥰