Derinsuveannesi Ilahe dogrudur canim duymustum olacagini biliyordum da valla bukadar kotu zor oldugunu bilmiuyordum 33 haftaya kadar cok iydim ama hayirlisiyla insallah gecer hepimizin ki
Aydaozk Derinsuveannesi yap canım aynen biraz rahatlatıyor. Valla ben 37+6 oldum şu an sana yazarken bile yanıyo korkuyorum doğum sonrası kalıcı olacak diye 🙈🤭