Turgut Özal da yaptırdığım detaylı ultrasonu ayrıntılı paylaşmak isterim. Bir buçuk ay öncesinden randevu almıştım. Randevu konusunda çok sıkıntı yaşanıldığı için önceden randevu işini erken demeden mutlaka alın. Sonrasında detaylı ultrason günü geldiğinde ise size zaten bir sıra numarası verilmiş oluyor ama siz 8 de mutlaka hastane de olun. İşlem uzun sürebiliyor ancak Rauf hoca inanılmaz şekilde detaylı bakıyor ve her ayrıntıyı kaçırmadan bakmak istiyor. Benimki biraz bebeğin duruşundan dolayı uzun sürdü ama her yerine detaylı baktı. İşlem sırasında genellikle konuşmuyor ve soru sormanızı çok fazla istemiyor. Bütün bakması gereken noktalar bittiğinde ise size her şeyi açıklıyor ve genel bir bakmaya devam ediyor. Çok tedirgin gittiğim randevudan kuş gibi çıktım. Elinize bir sürü ultrason fotoğrafı veriyor hepsini organ organ ayırıp bir rapor yazılıyor ve size teslim ediliyor. Herkes sağlıkla sıhhatle bebeğini kucağına alır inşallah. İçinizi gönlünü ferah tutun :)