Kızlar bugün 1 adet muz yedim ve 209 gördüm 1. Saat ölçümümde şok oldum 🤦🏻♀️ halbuki İnternette yoğurtla tüketilince yükselmez yazıyordu bende yoğurtla beraber tükettim ama inanılmaz yükseltti. Muz da bebeğin gelişimi için çok faydalıymış. Ne yapmalıyım bir çaresini bilen var mı acaba.? Yada muz gibi şekeri yükseltmeyen ama bebeğe yararı olan meyve önerebilicek var mı.?