Morvy ya ne güzel hissediyorsunuz ben henüz hiç hissetmedim 🌸 bence kilo almamanızda cok iyi tebrik ederim sizi 🌟 bence her anne acaba nasıl iyi mi birşey oldu mu diye endişeleniyor çok normal ama içimizi ferah tutalım biz iyi olursak onlarda iyi olur 🙏