Burcuaakyool 37+5de oldum çatı muayene 1bçk 2 cm açıklık var dedi doktor nst de hiç sancım yoktu, ertesi gün ilk nişanım geldi doğuma kadar hergün az az gelmeye devam etti. 38+2de karın ağrısıyla gece acile gittiğimde açıklığımın 6cm, ağrıların da aslında sancı olduğunu öğrendim ve sabaha karşı doğum yaptım 🐣 İnş sizde sağlıkla kavuşursunuz yavrunuza 🌸