Gamze772 ben sana şöyle diyeyim doktorun gece gündüz doğumuna gelmesini istiyorsan 5000tl yi gözden çıkaracaksın, ben ilk doğumumu 5 yıl önce Türkiye hastanesinde yaptım, doktorum harikaydı Doğuma da geldi gece.5 yıl önce 2000 tl ödedik. Ama İnan bana işi ebeler hallediyor zaten. Allah razı olsun oradaki ebeler o kadar iyi ve ilgiliydiler ki anlatamam. Maalesef o hastane konum olarak çok uzak bize şu anda, ondan baya araştırarak burcu hanımı buldum İşte. Hayırlısı hepimiz için