3prensesannesiii yesilesinti kız canım ama benim 3. kızım ☺️Diğer ikisinde böyle birşey yaşamadım şimdi de böyle birşeyle karşılaşınca korktum açıkçası
yesilesinti 3prensesannesiii yaa demek ilgisi yokmuş. Benim bu defa çok farklı olınca kim ne derse acaba diyorum🤭 Ama korkma canım geçiçek inşallah. Sağlıkla kucağına almak nasip olsun inşallah 💙
3prensesannesiii yesilesinti Yok canım ilgisi yok diğerlerinde hiç yaşamadım bu durumu inşallah geçerde kurtuluruz bu agrıdan
3prensesannesiii bebiskoooo çok geçmiş olsun canım gerçekten farklı bir agrı ilk defa başıma geldi benimde 😞
bebiskoooo 3prensesannesiii benimde öyle ilk çocuğum olacak ve gece uyanıyorum acısından canım 😩Rabbim yardımcımız olsun