3prensesannesiii Kızlar sanki vajinamı bir yere çarpmışım gibi bir agrı var dün gece başladı yatakta sağa sola dönerken de acıyo başına böyle bir şey gelen var mı ? Bu arada 26+5 günlük hamileyim
damlaaltinay 3prensesannesiii evet kuzum normal merak etme 29a gelince azalıyor aynısını yaşadım 🤲 çok ağrı yapıyor 😢
Kaderimm 3prensesannesiii Aynı dertten muzdaripim bende 25+1 biri vurmuş gibi açıyor ağrıyor bende cozemdim sırada bekliyeyim
Alim01 3prensesannesiii benimde aylardir var ama bebegim asagida oldugi icin oldigunu soyledi doktorum
Bulut2424 3prensesannesiii aynısı bende bar 27 haftalık oldum bacaklarıma yük binince yatakdan dönerken çok agrıyo
3prensesannesiii damlaaltinay Niye acaba çok tuhafıma gitti resmen darbe almış gibi bir agrı dokunduğum zaman da acıyo sizinde mi öyle ?
Isilhanim87 Evet çati ağrısı bebeğin bedeni ağırlık yapıyor çatı kemikleri genişliyor ağrıyor bende geçen gün yürürken Ağrıdan yere düşüyorsun az kalsın tutunarak geri oturdum:)
bambam_betty Ah ah 1 aydır mahvoluyorum. Üzerine oturamıyorum. Oyle can yakıcı ki, gece yatakta dönerken uykumdan uyandırıyor 😔
damlaaltinay 3prensesannesiii rahim büyümesinden dolayıymış doktorum öyle söyle kuzum benimde tam 26da başlamıştı 🥰 bi anda duşa girip çıktım o gece birden ağrı başlamıştı 🥲 benim bu vajinanın üst kısmı ağırlıyordu etli kısmı çok kötü, yürürken ve sağa sola dönerken çok kötüydü yatakta
3prensesannesiii damlaaltinay ben de gece yatakta sağa solo dönerken farkettim kalkınca da hala devam etti
3prensesannesiii Alim01 Anladım canım kötü birşey olmasında doktor kontrolümde geçen haftaydı daha gitmeme 3 hafta var bi soruyum dedim çok saolun
damlaaltinay 3prensesannesiii sabretcen kuzum geçiyo zamanla 🙂 yani ağrısı azalıyo 🤪🤪🤪 benim halen ağrı var ama 26daki gibi değil
Merve_Sa 3prensesannesiii benimde 25 de başladı 26 olduk hala geçmiyor ama geceleri bacaklarımın arasına yastık koymaya başladım iyi geldi en azından gece uyuyabiliyorum
yesilesinti 3prensesannesiii 31 haftalık olana kadar çektim o ağrıyı ama korkmayın normal. Ama geçti şükür o ağrıdan şimdi eser yok. Benimde 2oğlum var şimdi kız cinsiyeti nedir sizin. Bende ilk iki gebeliğimde yaşamadım böyle bi ağrı. Kız çocuğu kasığa vuruyo dediler bilmiyorum ne kadar doğru
3prensesannesiii yesilesinti kız canım ama benim 3. kızım ☺️Diğer ikisinde böyle birşey yaşamadım şimdi de böyle birşeyle karşılaşınca korktum açıkçası