Kızlar selam. Sizler catlatma iğnesi vurulmussunuz ben de ctesi günü pik gördüm. Yani hemen hemen benzer zamanlarda catladık. Benim de hormonum tavan yaptığında inanılmaz kasık ağrısı yaşadım. Yumurta catlarken foliküldeki sıvı karna yayılıyor bir miktar. O yüzden alt karın agrisi ve yumurtalıklarda ağrı cok normal. Insallah hepimizin hayirli saglikli bebisleri olur:) 2 3 gune geciyormus bu ağrı.
Bu arada bikac yumurtanizin oldugunu söylemişsiniz, birden fazla yumurtanızın döllenme ihtimali olabilir degil mi?