nurkse Ozgesabuncuu bana 24 saat ve 36 saat dedi biz ikisini de değerlendirdik 3 gün de değerlendircez ama felaket Bi ağrım var sizde de var mı
nurkse anneadayi33 normalde adet olurken bile bu kadar ağrı olmazdı düzensiz olduğu için de pek bilmezdim ay çok fena birşeymiş ama
nurkse Ozgesabuncuu 2. Günü felan hiç olmadı bugün otururken kalkarken felan bile var siz hangi günleri değerlendirdiniz
Ozgesabuncuu nurkse ben iğneği cumaya günü öğlen 3de vuruldum doktor vurdu. Ctesi pazar değerlendirdik saat vermedi 3 gün değerlendir dedi bugunde değerlendircez ilk kez iğne deniyoruz bizde umarım tutar hepimizin 🙏🏼
nurkse Ozgesabuncuu bende cumartesi günü akşam saat 7 de vurdum pazar günü akşam 7 bide bugün sabah 7 değerlendirdik bakalım artık hayırlısı inşallah olur
nurkse Ozgesabuncuu ben salı günü gittiğimde ilaç bitince 1 tane görmüştü perşembe günü gel dedi tekrar verdi 3 tane gördü 2 sağda 1 solda vardı 17, 15 diğeri de 17 18 gibi dedi cumartesi günü vur dedi
nurkse Ozgesabuncuu hemen hemen aynı sayılırız test yapınca haber ver 😊😊 inşallah çift çizgi görürüz❤️