Yesimmm12 Kizlar oğlumun kiyafetlerini yıkayıp ütuledim gerçekten çok zor hastane çantasında hazırlamaya basladim bi kaç eksiği var ama size diyeceğim asla son zamana bırakmayın 34+2 olduk belim koptu sabahtan beri
Zhrblt Yesimmm12 31. Haftadayım bende bi kaç eksiğim var ama çarşamba pazardan önü düğmeli gecelik alırsam başlayacam bende inşallah😅
mercimeginanne Yesimmm12 minik minik ütüle ütüle bitmiyor 😂 ben kanepe boyuna getirmiştim ütü masasını oturduğum yerde ütülemiştim öyle daha rahattı ama tüm oda kıyafet tozu olmuştu 😂 gerçi hala öyle yıkayıp ütülüyorum kirlenenleri gene toz çıkıyor kıyafetlerden anlamadım gitti 😂
Zhrblt Yesimmm12 nisanda sanırım doğum inşallah benimde mayısta inşallah da kaç battaniye koydunuz acaba🙄
Yesimmm12 Anne54 Dalin granül sabun la yıkadım Beyazları mavileri aynı attım sadece bi iki tane koyu renk vardı onlarida ayrı yıkadım
Yesimmm12 Zhrblt doğum 8 Mayıs’a denk geliyoda ben bir kundak koyduk birde nohut battaniye koydum ayriyeten puseti icinede kalın bi battaniye koydum ne olur neolmaz die
Bsmlh Yesimmm12 ben 33 girdim iyiki yapmışım dünden beri yatıstayım her an doğacak diyor dr aklımızda olsun soka valiz geldi ben aldım çok güzle
Esekoldurengunes Ben de bugün 34. haftaya girdim ama bebişin kıyafetlerini hala yıkayıp ütülemedim, hastane çantam da hazır değil. Ve benim erken doğum riskim de var, neyin kafasını yaşıyorum da sürekli erteliyorum bilmiyorum 😄 Bu haftasonu halledeyim bari ben de 😄
Anne54 Yesimmm12 deterjan bölümünemi koyuluyor peki yoksa makinenin içinemi serpiliyor ve ekstra durulama yaptırdınızmı
Hafise Yesimmm12 ben 28 haftayken tamamen hazırlıycam bitircem hep aynı şeyi duyuyorum milletten agırlaşınca da yorgunluk cöküyomuş şimdi bile ev temizlerken agır agur temizliyorum valla belim kopuyo benmde
Yesimmm12 Hafise valla gerçekten öle ama çok zor oluyo daha bide ev temizliği var onunda yavaş yavaş baslicam 😔 bitmiiiyoorrrr
Zhrblt Yesimmm12 gerçekten şimdiden sağım solum ağrımaya durdu bi fena oldum en yakın zamanda inşallah
Zhrblt Yesimmm12 aynen bende öyle gördüm geçen bi bebeği koydukları yere sermiş bide öyye çıkarken felan bide normal bende öyle yapıyım bari dedim
Esekoldurengunes Yesimmm12 Ne kadar yorucu ve zahmetli bir iş olduğunu tahmin edebiliyorum, iyi siz halledip kurtulmuşsunuz 😄
zeynepbalci Yesimmm12 ay 15 dk hızlı yıkasak temiz olur mu bi kaç tani kıyafet var korkuyorum 30da rengini atar diye hepsini kırmıza boyar valla 😱
Yesimmm12 zeynepbalci ben 30 derecede yikadam ama renk atmadım şükür hiç biri o kırmızı yi ayrı yıka yada elinde yıka onu😊
pbzm zeynepbalci 30 derecede hic bisey olmuyor renk mendili atabilirsiniz icine bende cok renkli kiyafet yoktu ama yinede renk mendili kullandim icim daha rahat etti 😊
Psa77 Yesimmm12 bende dün yıkadım 28+4 üm, bugün ütüye başladım valla iyiki şimdiden başlamışım resmen belim koptu yarında devam ütülemeye😁