esrosSs Hanımlar merhaba ; Hastanede giymek için ne aldınız ? öncelikle pijama takımı mı yoksa gecelik mi daha kullanışlı oluyor , ? yoksa pijama takımı mı , bu arada sabahlık gerekli mi sizce ? yorumlarda buluşalım 😌
Minnosunannesiii esrosSs ben lohusa seti sabhlikli olani evde giycem kendimle hastaneye götürmeyecem normal düz pijama takimi da hastane için aldim
Denizzz88 esrosSs ben g-lingerie mağazasından lohusa pijama takımı ve sabahlık aldım bir tane bide trendyoldan fotoğraf çekimi için hafif şık dantelli ama sade bi beyaz gecelik sabahlık takımı aldım. Onun dışındakiler hani evde falan giymek için pentiden gömlek pijama takımları aldım normalde de giyebileceğim yani sadece lohusalık değil
Bsmlh Minnosunannesiii keske madre bebege baksaydın cnm aynı ürünler orası pahalı satıyor madre daha uygun aynı marka aynı firma
gizemozdemir1990 Bsmlh madre bebekte dolandirici. Aldigim gecelik bana buyuk oldu. 7 gun kosulsuz iade hakkim var ve mesafeli satis sozlesmesine gore iade kargo ucreti saticiya ait ama firma iade kargo parasini da benden kesti. Yasaya aykiri davraniyorsunuz dedim umurlarinda olmadi. Ayrica verdikleri boy kiloya gore S beden aldim, asiri bol oldu.
Bsmlh Minnosunannesiii cok güzel cnm benımkıler geldi valla cok begendım arkadaşlarımda aldı ama resım atamıyorum yasak kalkmam😞
NeeSalman esrosSs ben bi sabahlıklı gecelik aldım. Bir tane de hastanede giymek için LCWaikikiden hamile pijama takımı aldım. Şimdi yine pijama takımı alıcam gecelikten ziyade daha rahat olduğunu düşünüyorum.
NeeSalman Hatta bugün LCWaikikiden hamile giyime baktığımda 2 gecelik takımı beğendim bi de sabahlık. Belki alırım diye favorilere ekledim. Fiyatları da 90′ndı sanırım.
esrosSs Bende aqua dan pijama takımı düşünüyorum , sabahlık gerek var mı bilemedim:) tecrübeliler yazar mısınız :)
Erceyl esrosSs canım gecelikte kullanıyor pijamada sabahlık yuruslerde çok işe yarıyor ve tabiki foto çekimlerinde güzel duruyor ;))) tecrübeli anne olarak bir çok arkadaşıma yol gosterdim şimdi karşı komşum hamile ona pijama gecelik sabahlık olan bı set aldik sonradan önden düğmeli pijama takımı beğendi 2 tane onuda dün ben hediye aldım.
Ozlem23 esrosSs ben iki gecelik iki pijama takımı aldım ama pijamalardan birini hastaneye götürcem bana gecelik daha rahat olur gibi geliyo WC ye giderken falan zaten odada pek insan olmaz acildimi diye düşünmek zorunda olmayız
Bsmlh gizemozdemir1990 ben ordan 2 takım pijama aldım sabahlıklı haftamı kilomu sordular s beden yolladılar ve bana tam oldu hıc sorunda yaşamadım ben aksine ben banka hesaplarına parayı geç yolladım onu bile sıkıntı etmeden kargomu yolladılar kargo elime geldi bana hatta pijama boyu belkı uzun olur az dedıler ama tam geldi hıc uzunda gelmedi canın sonra arkadaşım gebe onada soyledım ona m al demısler bu bol sevıyorum siye l soylemıs biraz büyük geldi onları dinlemedim dedi ama degısım yapıldı
Bsmlh gizemozdemir1990 bizzat vatsaptan beden siparişi verdim ben onlar sectı bedenımı herşeyi ben sadece model ve renk soyledım site üstünden almadım birebir savaş beydi sanırım onunla konuştum
Medilifegun esrosSs ben iki takım lohusa set aldım onları pek kullanmadım suwenden askılı lohusa elbisesi almıştım sabahlikla onda çok rahat ettim hastanede onu giydim sonrasında da en çok onda rahat ettim
gizemozdemir1990 Bsmlh ben yasaya gore kargo iletmek istedim kabul etmediler ama. Adamlar yolunu bulmus, iade olmasin diye yokuz yapiyorlar. Degisim yapsam yaparlardi ama bana zaten bol geldi, degisim yapmadim dogal olarak.