Esra_80 tabiki olur ben burda yapmak istiyorum doğumumu deyin zaten hayır demezler sonuçta devlet hastanesi 40 haftada bile kabul ediyorlarmış ben kabul etmezler sanıyordm ama gittiğimde çok iyi davrandılar gerçekten hatta dün doktorlar hemşireler keşke her hastamız senin gibi olsa dediler tüm işleri onlar demeden hallettim gittim hemen işim bitti çıktım