AyferMehmet07 ben de geçen hafta gittiğimde muayeneyi beklerken hastalardan biri gebe okuluna anne ablayı veya birini yazdırdıgında haftada 2 gün derse katılırsa o kişiyi normal doğumda refakarçi olarak alınabiliyormuş o şekilde söylediler ama üstüne düşmedim normal gözükmediği için bebeğin duruşu makat hala