Hypatia Zhraaltun ben de çok içtim bi ara canım,sadece çok susatıyo😃 bi de belki tuzluysa tansiyonunu yükseltebilir,ona dikkat et.onun dışında faydalıymış bile,folik asit içeriyormuş😃
Zhraaltun Hypatia tansiyondan yana sknti olmaz zaten heo duusk tanisyonum 😀😀 susatsin mümkünse cnku su icemiyorm migde bulantisindan😥
Dilan9280 Zhraaltun kessin kızın olucak bende greyfurtu cok severdim ama bukadar cok tüketmezdim normalde varsa yerdimm yoksa yemezdim yengem kızım olucak dedi bana ve dogru çıktı gerçekten tabaklarla turşu yemeyen insan turşu tüketirdim 😊😊 Suan tabiyki dikkat ediyorum tansiyon fırlayınca 😅
Zhraaltun Dilan9280 ikk hamilelgmde turusyu inalmaz yerdim herseyin yannda tursu yerdm mizim olsu bunda sadce salgam icesm var😀😀
Dilan9280 Zhraaltun hm demekki doğruymuş yani turşu vs yiyince kız oluyormus tatlıda yiyince erkek diyolar ama degisebiliyorda bazen ☺️
balpetegim_35 Zhraaltun bende 6+5im canım sürekli mercimek köftesi çiğ köfte ekşili salata turşu istiyor böyle . Bugün çiğ köfte yedim midem ağzımda şimdi çatlıcam😬