Buketkucuk xayssx bende yaşamıştım ilk dört ayım boyunca sadece ilaçla iyi olmuştum ben zofer kullanmıştım
blue5 ArminN ay ben de boyleydim 6 kilo verdim basta ama prilam iyi gelmisti tekrar doktora gidin belki baska ilac verir. Insallah gecer.