Alazzz Kızlar yüksek tansiyondan yatışım yapıldı ciger geliştirici igne yapılıcak erken dogum riskine karşı başına böyle bişey gelen varmı 34+6 haftalık henüz ve cok küçük
Alazzz Gizem957 1hafta geriden geliyordu sadece düne kadar dün cıktı 14/9 suan tansiyonum o yuzden yatış verdi drum
Cutebaby Geçmiş olsun o kadar da küçük sayılmaz içinizi Ferah tutun inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza 🙏 bu arada tansiyon belirtileriniz neydi acaba
Eylulunannesiii Alazzz içinizi ferah tutun aynı şeyi yaşadım 34+4te prensesim doğdu şimdi 3yasinda Allah sağ saglim kucağınıza almayı nasip etsin
Eylulunannesiii Alazzz 13/14 çıkıyordu bende idradaa protein de vardı gebelik zehirlenmesi oldum kontrole gittim acil doğuma alındım
ebru23 Alazzz cokta kucuk degil kuzum ins sorun yasamassin ama kuzenimin cocugu 26 haftalik dogdu 850 gr yasiyo suan massallah cok tatli sen umudunu kaybetme saglikla kucagina alirsin ins
Eylulunannesiii Gizem957 ay 3.5 yıl oldu bilemiyorum ama yüksekti şimdi ikinciye hamileyim sürekli test yapılıyor tansiyon ilacı kullanıyorum
Gizem957 Eylulunannesiii tansiyonun nasıl çıkıyo peki test derken kaç güne Bi idrar tahlili yaptırıyorsun normal tahlil demi 24 saatlik değil