Bana da aynısını demişti canım erken olabilir dedi iğne ilaç falan kullanmadım ben yükseğe falan uzanmadım cam silmedim . Mutfakta bile yukarı çok uzanma üst raflara. Ağır kaldırmaktan daha tehlikeli onun dışında her şey normaldi erkende doğmadı 38 de normal doğum yaptım 🌸