Beren123 Merhaba kızlar 24 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim doktor rahim ağzı kisaligi var dedi.bu durumu yaşayan var mı😓
Beren123 Znrr dinleniyorum zaten memlekete geldim annemin yanına korkuyorum acaba bişey olur mu bu durumda
Beren123 Betuledem yok zaten yaklaşık bir aydır bebeğim hep aşağıda.2 hafta önce gittim.iç rahim açılmış biraz dedi.igne ilaç derken çok şükür o açıklık kapandı.2.3 oldu rahim ağzı.bugun gittim ağrım vardı 1.9 olmuş dedi
sehri_hzr Beren123 27 mm ağru ve batma hissi oluyor haftalık iğne verdi fitil bide diğerine nolcak bakalım ama uzamaz da dedi mühim olan kısalmasın ama bebek ağırşaşınca nolcak çok korkuyorum açıkçası
islimkry Beren123 geçmiş olsun. Bende 24. Haftadayım , bende de var rahim ağzı kısalığı ve bebeğim çok aşağıda. Yemek bulaşık dışında hiçbir iş yapmıyorum yatıyorum sürekli.
Beren123 islimkry ben sadece tuvalet ve yemek için kalkıyorum benim bebeğimde aşağıda bir aydır böyle geciyo günlerimiz malasef.bu arada size de geçmiş olsun.sıkıntısız atlatırız inşAllah🤲
islimkry Beren123 bende 10 gün o şekilde yattım. Sonra kontrole gittiğimde mutfak işlerini yapabilirsin dedi doktorum. Onun dışında doğuma kadar yatarak geçecek. Sağlıkla gelsin inşallah bebeklerimiz 🤲🏻❤️
Beren123 gizemozdemir1990 açılma olmadığı için şimdi gerekmiyor dedi.iğne verdi ve bol bol dinlen dedi