Deryabsrn zaten sadece 9 ay kadar yasaklı, bence biraz sabredin doğumdan sonra boyatırsınız bence sabredilmeyecek birşey değil. Bende hep boyardım saçlarımı ama şimdi saçlarım kendi rengine döndü ve sağlıklı bir hal aldı artık yumuşacık doğumuma nasipse 1 ay kaldı doğumdan sonra da uzun bir süre boyatmayı düşünmüyorum belki ileride sıkılırsam boyarım🤷🏻♀️