[silindi] Bugün tam 16 haftalık olduk çok şükür, yarın inşallah cinsiyet öğrenmeye gidicez. Sizlerde nasıl geçiyo? Benim çok kasıklarım ağrıyor bazen her an Kanamam başliycakmış gibi oluyo.
Fatma7666 [silindi] Bizde bugün tam 16 haftalık olduk çok şükür aynıyız demek sizle 🥰 Bizde 5Nisanda öğrenmeye gideceğiz 🥰🦋
Zezz [silindi] merhabalar 15+4 olduk mide olarak cok kotu oldum cumartesi acilde gecirdim oyleliklede cinsiyet ogrenmis oldum %85 erkek dediler..saglikli olsun h8c onemli degil gerisi
[silindi] Minik_kalplim_ Benim hamileliğin başından beri hep ağrır :( korkuyorum her randevuya kadar bişey oldu diye.
[silindi] Fatma7666 Bol bol yemek yiyin gidin ve yürüyüş yaparak 🥰 minikler.bi uyudumuydu uyanmıyolar inatçılar. 2 farkli doktorda bile uyandıramadık. İnşallah yarına nasipse.
HHA Fatma7666 Bizde Nisan 5 de gidicez cinsiyet öğrenmeye nasipse🤲🏻🐣 insallah sağlıklı olsunlar da yeter bizde 16 haftalığız teyzeleri🤲🏻😇💜
Fatma7666 [silindi] Ayyy uykucu tosbiğe bakın yaaa maşallah aynen öyle yapacam bitter çikolata yiyin derler bana da sizde deneyin 🥰yazın ama cinsiyetini🥰
Mucize_anne32 Bizde 16+5 geçen hafta çok uğraştık cinsiyet için bu hafta öğrendik kızım olucak rabbim nasip ederse
[silindi] Mucize_anne32 Bizde uğraştık ama bi türlü uyanmadı 😂 hiç umursamadı bizi. Nasipse yarın 🤲🏻 Babanın parasını harcamak istiyoruz artık 🤪💶
Nesliii06 [silindi] biz cinsiyetleri 12.haftada öğrendik kesin dedi doktor sonra 14 haftada gittim değişmedi inşallah Bi kızım Bi oğlum olcak 🥰
HHA Fatma7666 maşallah sağlıkla gelsinler miniklerimiz 🤲🏻🐣🐣 evet canım doktor kıza benziyor dedi 11 haftamda 16 da kesin söylerim dedi🤲🏻🐣
[silindi] Fatma7666 öyle yapıcam 🥰 Portakal suyuda iyiymiş ama meyve suları hamilelikte midemi yaktı bende içmiyorum ondan beri. Alev alıyordu sanki içim
Fatma7666 HHA Bize de aynı söylendi kuzum 🥰burda bir tane hanım efendi iyi tahmin yapıyor oda erkek dedi kafam karıştı artık haftaya kadar sabır ediyorum 🥰 sizler neler kullanıyorsunuz ilaç olarak ?
Fatma7666 [silindi] Aaa çok geçmiş olsun bendede kabızlık vardı kayısı suyu içtim baya🥰bize kız diye tahminde bulunuldu ama emin olunulamadı hayırlısı artık hayırlı sağlıklı evlat 🥰🤲
[silindi] [silindi] Ben ilk başlarda kız hissediyordum ama son zamanlarda her ikisinide değil. Ne değişti bilmiyorum 🙄
[silindi] [silindi] yok cnm hiç edemedi. Bacaklarını iyice kapamıştı hiç bişey belli.olmuyodu. Çevremde kimsem olmadığı için kimse aklımı karıştıramıyo 😊