Brcklc @Urasssss ama ben babyme kullandimkiyafetlerinde beğenmedim birdaha almicam Dalin kullanırım daha iyi aklında bulunsun bikac kıyafeti doldurdu diyebilirim.sen at yıka bana mutlaka haber ver busefer bende merak.ederim
Urasssss Brcklc babyme aldim bende bebişin herşeyini, ama deterjanı küçük boy denemelik aldım beğenmezsem sorun yok diğer markalara geçerim canim
Zeynep_elifnur Urasssss 30 derece 400 devirde sıksin makine ..ya durulamaya atsanız bile yeter.. düşük devirde ben attım deforme olmadı işte bazı yerlerde deterjan kalmıştı ıslak bir bezle sildim geçti.. 🤗
Gizmolata Urasssss elyaf olduğu için narinde kısa programda ve sıcak olmıcak şekilde yıkayın, kuruturkende ipe asmayın havlu üzerine koyun güneşte kendi kurusun, bide kuruma sorasında kontrol edin topaklanan yeri varsa elinizle açın, hiçbişey olmaz 🥰
Urasssss Gizmolata kısa makina da düşük sıkmada yıkaması guneste kurutmayi düşünüyorum canım güneş onu kabartsin diye♥️ teşekkür ederim 🤗
Zafsim0801 Urasssss canım ben kısa programa katlayıp attım sonrada kurutma makinasında bebek bölümde kuruttum ince elyaftan yapılma şeklide hiç bozulmadı
Vuslat23 Ben bıme gelenı aldım attım yıkandı tertemız hıcbısey olmadı , sonra eltımde bnden habersz el yapımı setlı almış daha onu kullmıyım dıye onuda attım makınaya hıcbısey olmadı
Hamsicikk Urasssss bimden aldığımı yıkadım astım şimdi ilk günkü gibi oldu. Mis gibi de koktu. Korkma at makineye gitsin. Ben cibinliği bile attım makineye en kısa programda hiç bişi olmadı
Beyzan Urasssss sırf sonucu öğrenmek için sonuna kadar okudum veeee mutlu son ✌️ o zaman baby nestler makinaya 😂 ben alırken hiç aklıma gelmedi ben bunu nasıl yikicam diye bu postu görünce önce bir şok geçirdim eyvah dedim ama sonra rahatladım 😃
Urasssss Beyzan yok yok yani bende korktuğum gibi olmadı 🤭 30 da 20 dakikalık programda 1000de yıkadım hiç binsikinti olmadı gaza geldim arkasından portbebeyide attım 🤗düz zeminde kuruttum canım sarkitmadim bide
Gunes3434 Brcklc son babynest bükücü hanım benim de bir sorum olcak 😀 bende sevi bebenin reflü yatağını letgo dan alsam 2. El yıkasam kullansam bişey olur mu acaba? Nasılsa 2 3 ay kullanabiliyorlarmış sonra bende yıkar birine veririm
Urasssss Brcklc hahahah yerim 😀valla o gazla portbebeyide attım arkasına hicbiseycikler olmadı canım sagolasin 🤭
Brcklc @Gunes3434 güldün beni vallahi😃😃😃kılıfından çıkar yıka hicbirsey olmaz canım sonuçta sert sünger.ama zaten 40.50 TL bime geliyor şok felan ikinci el alicagina bence sıfır al canım yakınından alırsan yıka gitsin🤭🤭🤭
Gunes3434 Brcklc bime gelenin süngeriniyi değilmiş terletiyor falan gibi yorumlar okumuştum. Benim beğendiğim şu tarz [https://www.bebesso.com/sevi-bebe-anne-yani-bebek-reflu-yatagi-art-273-yaprak-desen-10736/]
Urasssss denizali_ valla bilmediğim bir şehirdeyiz taşıma haftası kaldım hamile pek bı terzi bilgim yok hani şimdilik yaptıramam canim
Beyziikoo Brcklc Aaayy sizi Allah gönderdi bana 🙈 Bende ekim ayında ki katalogdan almıştım babynest bi o kaldı yıkanmayan nasıl yıkasam elyafı bozulur mu diyordum siz hangi zamandakini almıştınız? Sorun olmamış sanırım 🤗🤗
Brcklc @Gunes3434 bence bukadar para vermeye gerek yok canım sonuçta iki ay dahi yatmiyorlarmis üzerine güzel nevresim geçir tamamdır yinede sen bilirsin ama yarı fiyatına dahil alsan bence pahalı
Brcklc @Beyziikoo bende o ay aldım biliyormusun su yeşili mavi gibi olanını inan attım 30 derece komple onu camasirlikda kurudu taş gibi ufacık bı deforme olmadı ilerde kurdelesini açınca oyun oynamak için alt değişmek için herşeye kullanılır sürekli atarız makinaya bebek detarjani ile yola canim sende 🙏🤗bimden küvet bide çizgili pijama aldım hepside bebce çok güzel gereksiz para vermeye değmez şahsi fikrim zıbın erkekse boxer dahi alabilirsin yıkadım hepsi iyi cikti
Beyziikoo Brcklc Benim ki de aldığınızın pembesi işte çok sevindim ya bir şey olmamasına 🤗 Bende ekim ayında birçok kıyafet yastık yorgan aldım hepside güzel bakalım kullanırken nasıl olucakk🙈