Mavita27 Yuceroglu benimde 26 hafta diğer haftalar daha sert vuruyordu anlamadım hiç muayene gününe de daha çok var
Happyjunior Mavita27 hissediyorsanız az da olsa sorun etmeyin bence önemli olan hissetmek en kötü sağlık ocağına gidip kalp atışı dinleyin ben öyle yapacağım
Tugcekkkkk tazeaane canım yemekten sonra sırt üstü yat. Her zaman sert tekmeler olmuyor hareketi hissettiğin sürece normaldir diye düşünüyorum. Yine de imkanın varsa doktoruna danış san daha rahat eder için
Mavita27 Yuceroglu bir kaç saat yattım sürekli neyseki düzene girdi çok ayakta kalınca az oynuyor evde olup dinlenince daha hareketli oluyor ☺️
Hiraninannesi1 tazeaane bendinde 29 dan 29+6ya kadar çok az hissettim ultrason vardı doktora sordum az hareket ediyor diye oda makat geliş pozisyonunda o yüzden hissetmemesiz gayet normal rahime baskı yapıyor arada ayaklarıyla gidikliyor 🤗