tazeaane aynıyız bende de aynı 3gündür ufak tefek hareketler hissediyordum dün hiç hissetmedim kontrolüm vardı zaten bir problem yoktu eve geldim dün tüm gün bişey hissetmedim bugün sabah bi oynadı durdu gene yani normal sanırım kontrolde doktorda bişey demediğine göre