Arifcaninannesi maşallah🥰doktorum 37 hafta dolunca bebek tam oluyor zaten demişti☺️Biz görev gereği Van’dayız burada sadece takip amaçlı doktora gidiyorum doğum için memlekete gideceğim inşallah bakalım oradaki doktoruma gidince gün netleşir bazen de acaba ssvd mi yapsam diyorum ama açıkcası riskede girmek istemiyorum