Efsane01 Aksoymm benim ilk oğlum 37+3 te doğdu kendiliğinden normal doğum başladı ama bebek ters olduğu için mecburi sezaryen olmuştu.şimdi ikinci gebeliğim 29 haftalık oldu o da oğlan bakalım o ne zaman olacak
Hilal97_ Aksoymm erken doğum riski vardi zaten 35 haftada 3 cm açılmam oldu sbir kac gun bekledik sonra suni savcıyla başlattılar dogum gerçekleşti
Mannik Ferdali1 34. Haftadayız ve erken doğum riski var dedi doktorum acaba nasıl oldu sizin dogumunuz neler yaşadınız kaç kiloydu bebeğiniz doğduğu da
Arifcaninannesi Efsane01 Cnm bende oglumu 37+6 da dogurdum suan 25+2 yim gun verildimi sana sezaryen icin doktorum bana 26 haziran dedi, benimd eikimci oglan
Mavi34 Aksoymm kardeşim 37.haftaya girdiğinde sezeryanla doğurdu çünkü tansiyon yüksekliği başlamıştı be bebek sınıfta hic kilo alamamıştı acil doğuma aldılar. Şimdi bebesi 10.aylik oldu 😇
Gizoos Aksoymm canım kuzenim 36+5te doğdu ki erken değil normal bence benimde erkek şuan 35+5deyiz ve kanala baya girmiş her an gelebilir dedi doktorum 37de gelirse daha iyi olur tabi dedi artık bekliyorum haftaya çatı muayenesi olacağım bakalım😬
Efsane01 Arifcaninannesi maşallah🥰doktorum 37 hafta dolunca bebek tam oluyor zaten demişti☺️Biz görev gereği Van’dayız burada sadece takip amaçlı doktora gidiyorum doğum için memlekete gideceğim inşallah bakalım oradaki doktoruma gidince gün netleşir bazen de acaba ssvd mi yapsam diyorum ama açıkcası riskede girmek istemiyorum
Hillertrk 32 haftalık doğdu benim oğlum…şimdide korkmuyo değilim aynı sorunları yaşarım diye bakalım hayırlısı
Ummu32 Hillertrk peki oğlunuz doğduktan sonra küvezde kaldı mı canım ☺️ şuan nasıl ☺️ benim de oğlum olacak 22. Haftamdan beri erken doğum riskim var 32. Haftadayız şuan erken olunca korkuyorum
Ummu32 Hilal97_ 35. Haftada küveze girdi mi canım oğlunuz 🙄 benim de erken doğum riskim var daha 32. Haftamdayım korkuyorum hep