momsboys Efsane01 hayır baktırmıyorum canım en son seker yüklemesi yapıldı aç kan verdim birde şekerli glükozdan sonra verdim kaç çıktı bilmiyorum ama doktorum hiç sorun yok dedi
Efsane01 momsboys benim şekerim sürekli düşük olduğu için dahiliye doktorum şeker yüklemesini gerek görmedi ama sen e nabızdan bakabilirsin tahlil sonuçlarına
momsboys Efsane01 doktorumun özel muayenehanesi var dıs laboratuvara gönderiyorlar sonucları e nabızda cıkmıyor