DenizAlpinannesii mommasBoys çok geçmiş olsun size naçizane tavsiyem lütfen ilaçsız atlatmaya çalışın o ilaçlar geçeceği varsa bile geçirmiyor
mommasBoys DenizAlpinannesii çok sağolun 🙏🏼 Zaten parol dışında ilaç kullanamıyoruz ki ağrım yokken onu bile kullanmıyorum bol sıvı ve bitki çayları tüketerek atlatıcam inşallah
gozde2255 momy853 Geçmiş olsun ilk günler var mıydı peki. Benimde 6. Günüm bugün. Hafif geçiyor ama kalan günlerde zor geçmesinden korkuyorum.
momy853 gozde2255 ilk 3 gün baş agrısı sırt ağrısı oldu 5.gün tat koku kaybı gitti. sıtma ve ateş oldu. Ateş sıtma devam ediyor Dün akşam ateşim çok yükseldi acile gittim serum verildi. Kadın Doğuma yönlendirdiler çok şükür bebegim iyi. Bugün 7. Günüm inşallah atlatırz
gozde2255 Pozitif geçirenlerden sürekli ishal olan var mı acaba. Pek kimseden duymuyorum bu semptomu. Fakat 6. Günüm ve günde 10 un üzerinde ishal oluyorum. Nr yapacağımı şaşırdım artık.