momy853 süreç her hasta için ayrı işliyor mesela bana ilk bronşit tanısı koydular ve bir hafta çok şiddetli öksürdüm sonrasında eşim covid poztif çıkınca benimde covid olduğum anlaşıldı ve işler değişmeye başladı öksürük nefes darlığıyla ilerledi hiç ateşim çıkmadı kas ağrım olmadı direkt ciğerlerim etkilendi benim. Bugün 15. Günüm çok şükür halime çok daha iyiym. 10 günde semptomları geçen iyileşen gebeler var grip gibi geçiriyorlar sizde inşallah öyle atlatcaksınız hep böyle düşünün birde mutlaka çok nefes darlığınız olursa ateşiniz düşmezse ambulans arayın hastaneye gitmek kötü birsey değil kontrol altında olursunuz ve işler kötüye gitmeden düzeltilir allah sizden de razı olsun 🙏🏻🙏🏻🌸🌸