Ggbl sehrengiz_8 ben de hep tedirgin oluyorum düşmekten çok korktuğum için lavaboya bile korkarak giriyorum 😔
sehrengiz_8 Ggbl merdivenlerden yuvarlanmadığınız sürece düşmekten de çok fazla korkmayın zira düştüğümde olmuştu hatta kürtaj olmayayım düşükle sonuçlansın diye hopladım zıpladım hiçbir şey olmadı kaderde ne varsa o oluyor alacak bir nefesi varsa alıyor
Ggbl Orası doğru ama işte ne bilim 2.50 senedir bekliyordum çok şükür rabbime sonunda bu sevinci bana da yaşatı
Smyye93 Ggbl Bende 2 seneye yakın bekliyorduk. 3 ay önce bir kimyasal gebelik yaşamıştım. Çok şükür bu ay en azından bir umudumuz oldu
Ggbl Smyye93 ALLAH Hepimize hayırlı sağlıklı bi şekilde evladımızı kucağımıza almayı nasıp etsin inşallah
Amilya Kızlar mutlaka 10. Haftada fetal Dna testinizi yaptırın aklıma gelmişken yasayım istedim. Bu önemli
Smyye93 sehrengiz_8 inşallah öyledir başka beta yaptırmadım yarın mutlaka birşey der doktor herhalde ☺️
Smyye93 Ggbl Canim ben doktordan çıktım Kese göründü çok şükür gayet iyi dedi . Bana serum vermişti geçen hafta. Haftyaa perşembeye de tekrar serum verdi düşük olmasın tekrar biyokimyasal donusmesin diye
mumumu Benim de beta 3365 çıktı adetim 4 gün gecikmişti yarın randevum var bakalım kaç haftalık diyecek