Ggbl benim şu an adetimin ikinci günü herhangi bir kanama olmadı beş ay önce kürtaj olmuştum o gebeliğimi de yüksek hcg ile öğrenmiştim. Şimdi değer düşük olunca acaba adet mi oldum oluyorum diye korkarak ilerliyordu günlerim çok şükür olmadım yarın tekrar test vereceğim İnşaAllah düzenli bir artış olur