Merhaba bayanlar 31 haftaligiz ama afedersiniz genital bölgem parcalanıyor resmen. Kaşıntiya ne yapsam care etmiyor ya. Kolonya bile denedim düşünün. Krem vs ama bana misin demiyor neden acaba. Doğum yaklaştıkça kaşıntı artar diyorlar ama dogru mu ki. Ne yapsam gecer