Mom090 merhaba
Benimde hic keyfim yok
Kırgınlıklarm dargınlıklarım var moralmen iyi hissettiren hic bsy yok aglamakdan bebegimi cok Üzdüm diye üzülyrm.
28 haftaym ben.
Zaman gecse de yavruma kavussam en çok o moral olacak bana diye bekliyorum.
Ben İzmirliyim aslen, aydında yasıyorum suan bu arada ismim Büşra. 25 yasında bir kız annesi olucam nasipse 🙏🌸