Asyaa28 merhaba, umarım tekrar olumsuz durum ile karşılaşmasıniz. Benim de bi cocugum var suan ikinci bebeğime hamileyim. Sizin gibi cocuk isterken dusukler dis gebelikler gecirdim kurtajlar oldum. İkinci bebeğimi de hamile oldugumu öğrenir öğrenmez doktora gittim kese görünsu şükür fakat bi kac gun sonra kanamam oldu acile gittik baktılar ki kese etrafında kanama yok risk yok fakat kese içinde henuz Crl (bebek) görünmediği icin Progestan vermediler bi hafta sonra bebek göründü progestan iğnesi yapıldı
Benim önceki düşük tehlikelerimde bebek görünmeden Progestan veriyorlardı bu duruma bi anlam veremedim.
Testinin pozitif cikmis yarin doktora görünmenizi tavsiye ederim. Kese oluşmuştur ve belki hicbir risk yoktur 🙏