1 kürtaj iki düşük yaşadım 1 tane evladım var cok sükür simdi 2. Istiyoruz ama olmuyor 4. Haftadan sonra düşüyor bu düsüjlerden sonra doktor progestan yazarmı ? Kaç haftalıkken başlamak gerekiyor bilgisi olan yazarsa çok sevinirim .2 gün gecikmem var idrar testi pozifik ama yine aynısı olacak diye tedirginim doktora gitsem kese gözükmeden progestan yazarmı