dugmeninannesiii ilk gebeliğim 4 sene önceydi. 12. Haftadan itibaren koruda Hüseyin beyde takipteydim. O zaman kendi kliniği yoktu orada başhekimdi. Ben mecburi sezaryen olmuştum orada anestezi uzmanlarından tutunda ebelerine kadar çok ilgililerdi. Doğum sonrasında bebek icin kontrollerimizde koruda oldu o doktorlarda çok iyilerdi. Ben o zaman gerçekten çok memnun kalmıştım o yüzden tekrar tercih ettim. Sizde inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız 🤲🏻