lentil hayır hayır ilk 12 hafta çalıştım sadece. O dönem kıyafetlerde zorlandım. 7-12. Haftalar arası kumaş giymek zorunda kaldığım için kilo almadığım halde kumaş pantolonlar hiç olmuyordu. 36 iken 38 oldum bir anda aynı kilo ile. Karnım kalçam yağ bağladı sanki bir anda.
ama evden çalışmaya geçince lastikli pantolonlar ile rahat ettim.