2melekannesi_ Arkadaşlar peki kaset test mi daha kolay strip çubuk olanlar mı yani kullanımı hangisinin rahat hangisi daha güvenilir sonuç veriyor???
tipikbiryayburcu 2melekannesi_ Selam, Ben hem çubuk hem de kaset aldım ama çubuk daha net anlaşılır bence kaset hep yakınmış gibi koyuluğu. Netliği çubuk kadar iyi değil. Çubuk testide instagramdan aldım minnakkurabiyelerden her gün çekip attım bilgi de verdiler
pikachuu 2melekannesi_ instgramda bir gebenin gunlugu bol bol test var icinde iki tane de gebelik testi ben onunla hamile kaldim
2melekannesi_ pikachuu orda da çubuk testler bitmiş kaset varmış kaset mi kullandınız siz, acaba farkeder mi sonuç alma açısından kaset nasıldır
pikachuu 2melekannesi_ ben kaset kullandim bana dha kolay geldi ayni gebelik testi gbi Kulanisli ve cok kolay
AltinYildizMom 2melekannesi_ Laboquick almıştım 50 li ama 5 tanesini kullanamak nasip oldu ilk aydan hamile kaldim yumurtlama günüm çok erkenmiş ben hep stamdarttir diye 14 gün sonrasini değerlendiriyordum
2melekannesi_ AltinYildizMom onun yorumları olumsuzdu hep o yüzden tereddüt ettim ama ne mutlu sizde güzel sonuçlar vermiş, darısı bize 🤲🏻 Ben de uygulamalarda 14 gün olarak hesapladım hep ama demekki yanlış oluyor testle takip etmek daha net sonuç verecek inşallah
pikachuu 2melekannesi_ bir gebenin gunlugunden deil mi? Ayy cok gzl cok ilgili bi kadin. Saolsun yardimci oluyor ama zaten okadar basitki. Benim test kitimin yarisi duruyor
AltinYildizMom 2melekannesi_ bende araştırarak aldim ama hiç kötü yorum görmedim aldığım yerde illaki satış yerine göre değişiyordur
2melekannesi_ pikachuu evet ordan söyledim, çubuk test bitti dediler kaset aldım. İlgileniyormuş sağolsun bakalım bir sorum okursan sorarım ben de. İnşallah benim de öyle olur ilk denemede güzel haber alırım da testler elimde kalır 🙈🤲🏻
pikachuu 2melekannesi_ ben ikinci denememde kaldm :) ama ilk denedigim ay belden sakatlandim degerlendiremedik. İns ilk ay tutar 🥰