seymen Gizemvencoglu Ben de düğmeli arıyordum lcw nin mağazalarında görmedim ama sitesinde denk geldim acık mavi renkli bir takıma. Aldım geldi. Beklediğimden gğzel çıktı kumaşı kendisi. Yunuşacık ve serin.
Gizemvencoglu seymen Lcw ye baktım ama istediğim modelde siyah renk var stokta sadece bende mavi gibi düşünüyorum bakarak olayım gelir belki ☺️☺️
Bbdd Gizemvencoglu suwen, elos_butik, pembishomewear,pinguiplus, serbellaofficial instagramda bu sayfalarda gömlek türü pijama takımlarından görmüştüm
Sampiyonsmumy Gizemvencoglu ben hamilelikte 65 kilo oldum .normalde 52 kiloydum . Medium sipariş verdim pojamayo tam oldu doğurunca daha rahat olur .
Durukayra Gizemvencoglu merhabalar boyner e baktınız mı? yada özdilek e felan baktınız mı? Oradan bulabilirsiniz?
Gizemvencoglu Durukayra Evet boynere baktım ama çeşit bulamadım özdilekte de aynı şekilde belki zamanla gelir çeşitleri tekrar bakarım teşekkür ederiim ☺️☺️
Asenam Gizemvencoglu İnstagram da pembishomewear diye bi sayfa var orda var düğmeli alt üst takım ürünleri de gayet güzel ve uygun
Gizemvencoglu Asenam orayı da çok söyleyen oldu ama kalıpları ve kumaşı biraz sıkıntılıymış sanırım 🤔☺️
Barnymoloztas Gizemvencoglu oysho dan aldim ben.bide magic form die marka var boyner magazlarinda orda da vardi
Gizemvencoglu aysesensoy oda aklımda bulunsun internetten bakıcam kalıpları nasıl biliyor musunuz daha önce hiç alışveriş yapmadım da ☺️☺️
aysesensoy Gizemvencoglu ben 56yla hamile kaldim 7.ayda 64 oldum..small bedenler bana oldu,yani 9 aya kadar karnim buyusede idare edecek kadar genisti baktigim modeller..
seymen Gizemvencoglu https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Pijama-Takim/3136356/570001
seymen Gizemvencoglu Baktım tekrar benim dediğim stokta görünüyor. Linkini attım size de. Bu arada ben de alt taraftan aldım kilo baya. Xl sipariş verdim rahat oldu.